wink-wink

Sunday 9 September 2012

...speak from heart...




SAHABAT
waktu terasa semakin berlalu
semakin pantas meninggalkan cerita tentang kita
ternyataku
adakah tiada lagi tawamu
untuk hapuskan sepi dihati
SAHABATKU
teringat daku
ada cerita tentang kau dan aku
dan kita bersama
saat dulukala
ada cerita tentang masa yang indah
saat kita berduka , saat kita tertawa
ceritakan semuanya tentang kita
SAHABAT
apakah aku kan bisa tanpamu
untuk berlajar terbang melayang
namun ku kan gagahkan diri cuba untuk terbang sendiri
mencari bunga cita-cita
mampukah aku?
YA ALLAH
kau berilah rahmatMU dalam memelihara insan yang ku kasihi
kerana
hanya Engkau yang mampu menjaga lebih baik daripada aku
SAHABATKU
InsyaAllah
esok kita akan terus bersahabat dijalan Allah 
jika hari ini kita terus mendoakan ikatan yang akrab ini
akan terus bersemadi
SAHABAT
mungkin hari ini atau esok
aku akan pergi tanpa sempat bertemu denganmu lagi
namun aku sempat berdoa dalam kesyahduan

"Ya Allah...sayangilah sahabatku ini kerana aku tak mampu menandingi kasih sayangMU"






No comments:

Post a Comment